Ezüst Effie-t nyertünk a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal
Idén immár 24. alkalommal rendezték meg Magyarországon az Effie reklámhatékonységi versenyt. A Human Dialog számára minden évben izgalmas kihívás, hogy mely kampányainkkal állhatunk dobogóra. A budai vár Királyi Lovardájában tartott díjátadó gálaesten 2025-ben 1 ezüst és 2 Finalist díjjal jutalmazták kampányainkat, ezekkel együtt a HD Effie-kollekciója már 26 díjat számlál.
Erős mezőny, magas nevezésszám és valódi szakmai érték
Az Effie célja olyan sikeres marketing-kommunikációs megoldások felkutatása és elismerése, amelyek az adott piaci közegben bizonyítottan és igazoltan hatékonyan teljesítették a célkitűzéseiket, maximálisan beváltva a hozzájuk fűzött reményeket.
A versenyre évről évre egyre többen neveznek, nincs könnyű dolga a közel 100 fős szakmai zsűrinek. A shortlistre kerülés már önmagában is komoly szakmai eredmény, a döntőbe jutás valódi elismerése a mérhető, hatékony kommunikációnak.
Heim Pál 1% kampány: Ezüst Effie a társadalmi célú / 1% kategóriában
Az idei verseny egyik legnagyobb sikere a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány szja 1% kampányának elismerése volt: a 2024-es kommunikáció Ezüst Effie díjat kapott a Társadalmi célú kampányok – SZJA 1% kategóriában. Az alapítánnyal közös együttműködésünkben hosszú évek óta következetesen építünk az adó felajánlása jelentőségének üzenetére, és tavaly a kreatív megvalósítás és a hatékonyság is kiemelkedőnek bizonyult: 10%-kal több felajánlást könyvelhetett el a szervezet.
Finalist díjas a Mentőalapítvány
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal közösen évek óta sikerrel szerepelünk a versenyen. A leghatékonyabb kampányokat elismerő, évente megrendezett Effie versenyen 2015 óta ez a 18. közös díjunk.
Az idei fordulóban két 2024-es kampányunk is eredményesen szerepelt. „Újraélesztés Hide the Pain Harolddal” – a kifejezetten TikTokra készített, fiataloknak szóló humoros edukációs kampányunk, amely több mint 9 milliós nézettséget ért el, Youth engagement kategóriában kapott elismerést.
A másik pedig az „1% – Nekünk sokat számít” (2016–2024) – a 2016-ban indult, és azóta évről évre új elemekkel bővített adó 1% kampányunk a Hosszú távú hatékonyság kategóriában érdemelte ki a Finalist díjat.
Az Effie-ről
A marketing-Oscarnak is nevezett Effie-t 1968 óta a világ több mint 50 országában osztják ki évente. A díj nevében a hatékonyság angol megfelelője, az efficiency kifejezés jelenik meg. Magyarországon, amely 2002-ben csatlakozott az Effie-hez, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervezi a megmérettetést. A cél olyan sikeres marketing-kommunikációs megoldások felkutatása és elismerése, amelyek az adott piaci közegben bizonyítottan teljesítették a célkitűzéseiket, maximálisan beváltva a hozzájuk fűzött reményeket.
A lebonyolítás és zsűrizés mindenütt a világon azonos rendszerben történik, a New York-i székhelyű Effie Worldwide sztenderdjei alapján. A számokkal, adatokkal, pontos esettanulmánnyal alátámasztott pályázatokat többlépcsős folyamatban, közel 100 zsűritag értékeli és a szempontjaik között a kreatív megoldás minősége is nagy súllyal szerepel.



.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)