2017. november 24.

Vastag pénztárcával, tudatosan és jótékony hangulatban készülünk a karácsonyra

Többet költünk majd, de a rászorulóknak is adunk: a magyarok több mint fele (57%) tervez karácsonyi jótékonykodást – derül ki a Cofidis Hitel Monitor friss felméréséből. A civilek sikeres karácsonyi adománygyűjtésében kulcsmomentum a kérés megtörténte – fűzte hozzá az eredményekhez Miha Tamás civilszakértő véleménycikkében.

Tovább

2017. november 24.

Exkluzív klubban: ezüst Effie Balának az 1%-ért

Szigorított a zsűrizés menetén és a díjak odaítélésének feltételein az Effie, ami felértékeli az idei elismeréseket a reklámhatékonysági versenyen. A társadalmi célú reklámok közül csak az 1% kategóriában osztottak Effie-t most.

Tovább

2017. november 17.

Innovatív kampányeszközökről – képzés a MACIARC nyerteseknek

Az online adománygyűjtés eszközei témájában kaptak tréninget a 2017-es MACIARC-on óriásplakátokban már sikeres civilek a MagNet Banktól. Büszkék vagyunk rá, hogy idén is a Human Dialog kapta a megtisztelő tréneri feladatot.

Tovább

2017. október 27.

A magyarok háromnegyede adományoz

A jótékonykodásról beszélgetett az RTL Klub Reggeli műsorában Wolf Kati és Miha Tamás a Human Dialog új, adományozási motivációs kutatása kapcsán.

Tovább

2017. október 19.

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok

A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből. (www.piacesprofit.hu)

Tovább

2017. október 4.

Társadalmi célú kampányokban világelső a Human Dialog

A legfrissebb Effie Effectiveness Index rangsorolás szerint a független ügynökségek között világviszonylatban a leghatékonyabbnak bizonyult 2016-ban a Human Dialog a társadalmi célú kommunikációs kampányaival.

Tovább

2017. szeptember 21.

1000 kilométeres plakát a MACIARC-on

Márkot, a boldog, erős és kitartó futót ábrázoló plakátunk kikerült az ARC kiállítás MACIARC pályázatának díjazottjaként az Ötvenhatosok terére. A SUHANJ! Alapítványnak Talabér Géza fotóssal készített alkotáson a részletekben (is) rejlik a lényeg.

Tovább

2017. szeptember 21.

Milyen lehet vakon az ARC-ra menni?

Erre a kérdésre próbáltunk reflektálni a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségével közösen megalkotott plakátunkkal. A pályaművünk bekerült az ARC kiállítás 12 civil szervezet plakátját bemutató MACIARC válogatásába.

Tovább

2017. szeptember 15.

Egymilliárddal kevesebbet utaltunk a civileknek

Mintegy 12 százalékkal kevesebb szja-t juttattak 2017-ben a civilszervezeteknek az adófizetők tavalyhoz képest, a felajánlások összértéke a 2016-os 8,5 milliárdról 7,5 milliárd forintra csökkent. Az erőteljes csökkenés hátterében minden bizonnyal az idén bevezetett e-szja áll – idézi a vilaggazdasag.hu a Human Dialog elemzését.

Tovább