2016. november 17. Fb Sharing

Milyen szerepet kaphat az online média a civilek finanszírozásában? Hogyan fest egy jó honlap? Mitől lesz hatékony a forrásteremtés az interneten? A MACIARC verseny legjobbjai fél napos tréningen kaptak iránymutatást az online eszközök használatáról.

A Human Dialog kapta a megtisztelő feladatot, hogy megvalósítsa a MACIARC pályázat győztesei részére nyereményként meghirdetett tréninget: „Online eszközök a fundraisingért”.

Az óriásplakátok kreatív használata terén már bizonyított MACIARC nyertes civilek képviselői november 9-én délelőtt a Magnet házban három előadást hallgathattak meg.

 

 

A cél felől közelítve a témát elsőként Miha Tamás, a Human Dialog ügyvezetője elemezte az online eszközök forrásteremtésben elfoglalt szerepét, jelentőségét. A trendek világosan jelzik a digitális média térnyerését, ami a fundraising területén is tetten érhető, a csodavárás ellenére az áttörés azonban más országokhoz hasonlóan egyelőre még Magyarországon is várat magára – figyelmeztetett Miha. A helyes stratégia kialakításakor fontos szempont legyen a több lábon állás és a különböző célcsoportok egyedi sajátosságainak figyelembevétele.

A további előadások során a résztvevők konkrét tippeket, ötleteket és ismereteket kaptak ahhoz, hogy hatékonyabbá tegyék az online média eszközeit kommunikációs mixükben. Az online jelenlét mikéntjéről, kiemelten az ideális weboldal kialakításáról szólt Dömötör Károly, a Human Dialog operatív vezetőjének előadása, követendő és elrettentő példák bemutatásával, információkkal, akár azonnal hasznosítható tanácsokkal.     

Az aktív kampányolás legfontosabb civil eszközeiről, különösen a Google AdGrants használatáról adott elő Pere Patrícia, az Intren senior PPC kampánymenedzsere. Aktuális hírek, várható változások, konkrét esetek elemzése és praktikus kampányfogások egyaránt terítékre kerültek.

A jó hangulatú, interaktív tréningnap hosszas kérdezz-felelek szekcióval zárult.