2014. október 1. Fb Sharing

Gondolta volna, hogy az adófizetők mintegy fele még mindig nem él az adója 1%-ának felajánlásával? A támogatók pedig azokat a szervezeteket részesítik előnyben, akikről gyakran hallanak, olvasnak.

Pedig van megoldás arra, hogy az 1% forrásból több jusson akár egy kisebb költségvetéssel gazdálkodó szervezetnek is. Az egész évben rendszeres adománygyűjtést végző, integrált kampányt alkalmazó nonprofit szervezetek ugyanis, az 1% időszakában több adó- és adományforintot kapnak - szemben az ad hoc kampányolókkal.

Fókuszban az eredménycentrikusság: ügyfeleink 2014-ben átlagosan 11% költséghányad ráfordítással elért szja 1%-os bevételeiket az előző évhez képest a negatív országos trend ellenére átlagosan 16%-kal tudták növelni.

A kampány hatékonyságának növelésére a jövő évtől különösen nagy szükség lesz, hiszen a törvényi változások nyomán 2015-től a civilszervezetek az előző évi 1% bevételeik csupán 10%-át, legfeljebb 10 millió forintot fordíthatnak szja 1% reklámkampányra.

Tartozzon az Ön szervezete is azok közé, amelyek több szja 1% bevételből gazdálkodhatnak! Keressen meg bennünket, és mi elkészítjük Önnek egyedi ajánlatunkat! Kampányoljon velünk 2015-ben az szja 1%-ért!