2021. augusztus 18.
Óvodakezdést segítő csomagokat pakoltunk
Sürgősen kellett segítség a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnál a 4️0️ ezer, az óvodakezdést segítő csomag bepakolásában. Kollégáink két önkéntes nap keretében 540 csomag összeállításában nyújtottak segítő kezet.
2021. július 30.
Szemléletformáló programon a vakvezető-kutyaképző iskolában
Érdekes, izgalmas, tanulságokban bővelkedő napot töltött a HD telemarketinges csapata a MVGYOSZ csepeli kutyaiskolájában. Köszönjük a szívbéli kedves fogadtatást, a gazdag és tartalmas szakmai programot! Közös adománygyűjtő kampányaink így még hatékonyabbak lehetnek.
2021. május 25.
NEO, avagy az eredményesség képlete
Ha egy eredményes toborzókampány képletét próbálnánk felírni, akkor így nézne ki: hiteles civilszervezet+hiteles emberi történet = sikeres adománygyűjtés. Erre szolgáltat példát együttműködésünk a NEO Magyar Segítőkutya Közhasznú Egyesülettel.
2021. március 4.
Egy kiemelkedően sikeres kampány az év végén
Több célt is sikerült összekapcsolni abban a naptárkampányban, amely Máltai Jótékonysági Termék logóval ellátott, különleges árukat mutatott be. Rövid esettanulmányban mondjuk el a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közös munka tanulságait!
2020. december 15.
Tíz civilszervezetet díjazott a Prima Primissima Alapítvány, közülük 5 ügyfelünk!
A járványhelyzet miatt rendhagyó módon, tíz társadalmilag kiemelten hasznos, ám a világjárvány miatt hátrányos helyzetbe került szervezet kapta meg 2020-ban a Prima Primissima Alapítvány díjait és az azokkal járó 20-20 millió forintos jutalmat. Gratulálunk és külön büszkék vagyunk rá, hogy a 10-ből 5 a HD ügyfele!
2020. december 15.
Egy arany, egy ezüst: két kategóriában is Effie-t nyert az OMSZA és a Human Dialog
A kampányhatékonyságot elismerő reklámszakmai díj, az Effie decemberi díjkiosztóján két kategóriában is jutalmazta a zsűri az Országos Mentőszolgálat Alapítványnak (OMSZA) készített kampányainkat. Ezzel immár 9-re nőtt a közös Effie-k száma!
2020. október 6.
1% felajánlás koronavírus idején – Mik a tanulságok?
Csaknem 1 milliárd forinttal nőtt a felajánlások összértéke, az örömbe mégis üröm vegyül: tovább fogyatkozott az szja 1% felajánlására figyelmet fordító adófizetők tábora. A Magyar Fundraising Akadémia szeptember 30-i workshopján a szakértők két tucatnyi résztvevővel elemezték az idei 1% szezon eredményeit.
2020. október 1.
Generációk összekapcsolása a Máltai Szeretetszolgálat kampányában
A COVID időszak mindenkit hatalmas kihívások elé állított – és sajnos itt nem biztos, hogy múlt időt használhatunk, hiszen a második hullám még csak most kezdődött. A Máltai Szeretetszolgálatnak terveztünk kampányt a világjárvány közepette.
2020. augusztus 16.
KézenFogva: egy kézzel fogható kampány története
Mi a Human Dialognál abban hiszünk, hogy a valóság a legjobb „alapanyag”. Azok a szervezetek, amelyekkel együtt dolgozunk, jól ismerik a saját közegüket és ha megkérdezzük őket, igazi és emlékezetes történetek sokaságát idézik fel, amelyekből mi is meríteni tudunk.


