2019. november 7. Fb Sharing

A tavalyi után ismét Arany Effie-t kapott a reklámhatékonysági seregszemlén az OMSZA és a Human Dialog a 2018-as szja 1% kampányért. Idén a 18. Effie díjátadó gálán mindössze 6 arany szobrocska talált gazdára, figyelemre méltó fejlemény, hogy ebből kettő társadalmi célú kampányokat jutalmazott.

A 2015-ben indított Bala sorozat, a „Tartsd életben!” és az „1%? Nekünk sokat számít!” sikerszériája nem csak a Mentőalapítvány egyre növekvő szja 1% bevételeiben mutakozik meg, de évről évre sikerült kivívnunk a reklámszakma elismerését is.

Az Országos Mentőszolgálat Alapítvánnyal zajló együttműködésünk eddig 7 (!) Effie-t termett, ebből 5 kötődik a Bala filmek fémjelezte 2015 és 2019 közötti 1% kampányokhoz.  

Az Effie-ről röviden: a nemzetközi versenysorozat 51 éve indult útjára és ma már a világ több mint 50 országában mérettethetik meg magukat a sztenderd szabályok és zsürizés alapján a kommunikációs kampányok. Az Effie specialitása, hogy a reklámkampányokat azok objektív mércével is igazolható hatékonyságáért díjazza, a puszta kreativitás itt nem elég.