2018. március 20.

Kitörési pontok az egyházi alapítványok fejlődésében

Elkötelezett, erősen kötődő, könnyen elérhető támogatók egyfelől, anyagi erőforrások és forrásteremtő szakmai ismeretek hiánya másfelől - az egyházi alapítványok lehetőségeit, fejlődésük esélyeit, kitörési pontjaikat elemzi cikkében Dr. Badacsonyi Zoltán jogi szakértő, a Magyar Fundraising Akadémia trénere.

Tovább

2018. március 1.

Vigyázz, kész, rajt! – 1% újratöltve

A legfrissebb adatok, a legújabb online trendek és az szja bevallási módozatok aktuális változásainak elemzése – tanácsokkal, konkrét megoldási javaslatokkal felvértezve vághatnak bele a 2018-as szja 1% kampányszezonba a Magyar Fundraising Akadémia február 22-i 1% workshopjának résztvevői.

Tovább

2018. február 13.

Rekordközelben az ügyfélelégedettség

Egy század százalékpont híján majdnem sikerült megismételnünk a 4 évvel ezelőtti rekordszintű ügyfélelégedettségi mutatót: az 1-től 5-ig terjedő skálán mért teljes elégedettségi mérőszámmal 4,79 pontra értékelték a Human Dialoggal közös munkát 2017-re ügyfeleink. Köszönjük!

Tovább

2017. december 11.

Jó volt kicsit újra gyereknek lenni

Látogatást tett a Human Dialognál a Mikulás, első alkalommal, de bevallottan hagyományteremtő céllal!

Tovább

2017. november 24.

Vastag pénztárcával, tudatosan és jótékony hangulatban készülünk a karácsonyra

Többet költünk majd, de a rászorulóknak is adunk: a magyarok több mint fele (57%) tervez karácsonyi jótékonykodást – derül ki a Cofidis Hitel Monitor friss felméréséből. A civilek sikeres karácsonyi adománygyűjtésében kulcsmomentum a kérés megtörténte – fűzte hozzá az eredményekhez Miha Tamás civilszakértő véleménycikkében.

Tovább

2017. november 24.

Exkluzív klubban: ezüst Effie Balának az 1%-ért

Szigorított a zsűrizés menetén és a díjak odaítélésének feltételein az Effie, ami felértékeli az idei elismeréseket a reklámhatékonysági versenyen. A társadalmi célú reklámok közül csak az 1% kategóriában osztottak Effie-t most.

Tovább

2017. november 17.

Innovatív kampányeszközökről – képzés a MACIARC nyerteseknek

Az online adománygyűjtés eszközei témájában kaptak tréninget a 2017-es MACIARC-on óriásplakátokban már sikeres civilek a MagNet Banktól. Büszkék vagyunk rá, hogy idén is a Human Dialog kapta a megtisztelő tréneri feladatot.

Tovább

2017. október 27.

A magyarok háromnegyede adományoz

A jótékonykodásról beszélgetett az RTL Klub Reggeli műsorában Wolf Kati és Miha Tamás a Human Dialog új, adományozási motivációs kutatása kapcsán.

Tovább

2017. október 19.

Szeretnek civil szervezeteket támogatni a magyarok

A civilszervezetek támogatásakor a megkérdezettek szerint döntő szempont a szimpátia és maga a kérés, hogy adományozzunk, míg az elmúlt évek közéleti vitáinak az adakozási kedvre nincs érdemi hatása – derül ki a Human Dialog és az Emocionális Marketing friss, nagymintás, reprezentatív felméréséből. (www.piacesprofit.hu)

Tovább