2018. december 7. Fb Sharing

Ismét átfogó kutatást készített a Human Dialog a magyarok adományozási szokásairól, idén azonban az átlagemberek helyett a magyarországi vállalatok voltak a fókuszban. 500, százmillió forint feletti árbevételű hazai céget kérdeztek arról, mennyit, hogyan és miért adományoznak. Forbes

A felmérés legfontosabb találata biztató: a megkérdezett cégek 45 százaléka adományozott pénzt az elmúlt két évben, és 62 százalék mondta, hogy valamilyen módon támogatott már civil szervezetet (29 százalék pénzzel, 14 százalék tárgyak felajánlásával, 15 százalék mindkettővel, 4 százalék taóval). Hosszú távon viszont kevesen elkötelezettek, az adományozások döntő többsége (80 százaléka) egyszeri jellegű.

...

Olvassa el a teljes cikket, nézze meg a grafikonokat a Forbes weboldalán!