2018. február 13. Fb Sharing

Egy század százalékpont híján majdnem sikerült megismételnünk a 4 évvel ezelőtti rekordszintű ügyfélelégedettségi mutatót: az 1-től 5-ig terjedő skálán mért teljes elégedettségi mérőszámmal 4,79 pontra értékelték a Human Dialoggal közös munkát 2017-re ügyfeleink. Köszönjük!

Immár csaknem 10 éve minden év elején visszajelzést kérünk ügyfeleinktől előző évi munkánk értékeléséhez. Fontos, hogy a Human Dialog ügyfélelégedettségi felmérés mégsem csupán az elmúlt időszak megítélésében alapvető mérce számunkra, de a kérdőív egyúttal eszköz annak megtervezésére, milyen területen merülnek fel új igények és lehetőségek a fejlesztésre, új szolgáltatások bevezetésére. A 2018 januári megkérdezéskor a legtöbben az szja 1%-os kampányokat említették, mint fejlesztési célt.

Partnereink idén is az alapítványi hírlevél programot nevezték meg a legfontosabb szolgáltatásunkként, de a korábbinál gyakoribb említést kapott a tanácsadás/konzultáció is. Ügyfélkapcsolattartó kollégáink megítélése fontos regiszterekben tovább javult (határidők betartása, elérhetőség, kompetencia, elkötelezettség).

Nos, lehetne-e még jobban intézni közös dolgainkat? A megkérdezettek harmada szerint igen, mi pedig ígérjük, ezen leszünk 2018-ban!