2018. november 12. Fb Sharing

Újabb arany Effie-vel méltatta a reklámszakma az Országos Mentőszolgálat Alapítvány 2015-2017 közötti szja 1% kampányait, melyek a Human Dialoggal együttműködésben készültek. Ügyfelünkkel közös legújabb díjunk értékét tovább emeli, hogy multinacionális vállalatok üzleti érdekeltségű kampányaival versengve kapta a Bala sorozat a legmagasabb kitüntetést a reklámhatékonysági seregszemlén.

Az idei, immár 17. magyar Effie versenyen minden korábbinál szigorúbban dolgoztak az ítészek: mindösszesen 18 Effie-t osztottak ki (ez a tavalyi 36-nak éppen a fele, a 2016-ban átadott 54 díjnak pedig harmada csupán!), ráadásul arany Effie-t csak négy pályamű érdemelt. Ebben a helyzetben érthetően felértékelődött a döntőbe jutás is, így a shortlistre került pályázatok is elismerésben részesültek, 23 Finalist Effie talált gazdára.  

A nemzetközi versenysorozat 50 éve indult útjára és ma már a világ 51 országában mérettethetik meg magukat a sztenderd szabályok és zsürizés alapján a kommunikációs kampányok. Az Effie specialitása, hogy a reklámkampányokat azok objektív mércével is igazolható hatékonyságáért díjazza, a puszta kreativitás itt nem elég.

Külön büszkeségünk, hogy a mostani arany Effie-t kifejezetten a hosszú távú hatékonyság kategóriájában kaptuk, a Coca-Cola, a Magyar Telekom és a Lidl promócióinak eredményességével mérve össze az Országos Mentőszolgálat Alapítvány szja 1% kampányainak hatékonyságát.